Welkom in de grootste overdekte creatieve speeltuin voor uw merk!
Terwijl we een terugkeer naar het normale leven meemaken, kunt u profiteren van een veelheid…
Creativiteit in de kijker bij Clear Channel
Creativiteit en innovatie vormen de kern van ons DNA. We hebben de laatste tijd zoveel…
DOOH programmatic aanbod komt in treinstations met Clear Channel
Na de straat stelt Clear Channel nu zijn exclusieve DOOH-inventaris in treinstations beschikbaar voor programmatic…
Clear Channel steunt de DocRiders-campagne van Médecins du Monde
Doc’Riders, een uniek jaarlijks evenement dat liefhebbers van ervaringen met sociale impact en sportievelingen die…
Nieuwe gezichten bij Clear Channel
Met de recente winst van advertentieruimte in Belgische treinstations breidt Clear Channel zijn teams uit…
Het BMW Salon 2022 in de kijker met Urban Media
BMW kondigt zijn salondeals aan met een oogverblindende OOH-campagne in samenwerking met Urban Media en…
Clear Channel zet zijn ambitieuze digitale ontwikkeling op nationaal niveau en in de hoofdstad voort
Clear Channel zet zijn digitale expansie voort om de impact en de flexibiliteit van zijn…
Clear Channel plaatst nieuwe XL-schermen in Brussel
Clear Channel denkt steeds groter en onthult een gloednieuw extra groot digitaal formaat! Sinds enkele…
Bol.com pakt uit met haar dynamische DOOH-campagne met Urban Media
Tik tak, het aftellen naar Kerstmis bij Bol.com is begonnen met een dynamische digitale campagne…
Gigantische uitnodiging tot positieve impact voor BNP Paribas Fortis met Urban Media
In haar laatste out-of-home campagne nodigt BNP Paribas Fortis iedereen uit om in duurzame beleggingen…
Clear Channel lanceert haar Black Tuesday
Black Friday – HET moment van het jaar om de beste deals te krijgen. Vorig…