ShOOHw Time – Zomer Campagnes 2021
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? 🔦Spotlights op onze laatste (D)OOH campagnes en onze nieuwe schermen.
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? 🔦Spotlights op onze laatste (D)OOH campagnes en onze nieuwe schermen.
Belfius onthult Re=Bel, zijn nieuwe duurzame investeringsplatform, in een creatieve affichagecampagne in heel België met…
Volvo voert samen met Urban Media en Clear Channel een innovatieve OOH communicatiecampagne om de…
Het is een première. De RTBF, Clear Channel en RMB slaan de handen in elkaar…
Velo Antwerpen, de populaire rode deelfietsen van Clear Channel, viert deze woensdag zijn 10-jarig bestaan…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? 🔦Spotlights op onze laatste (D)OOH campagnes en onze nieuwe schermen.
City Play: het meest evenwichtige en doeltreffende nationale digitale aanbod Om haar digitale ambities te…
Omdat een mooi gebaar een mooi gebaar verdient ! Mooimakers bedankt en moedigt de bevolking…
Clear Channel heeft met trots de Gold Award in de categorie ‘Media Resilience’ in ontvangst…
Clear Channel toont haar steun aan de LGBTQ+ beweging tijdens Pride met een internationale OOH…
Clear Channel steunt de Think Pink sensibiliseringscampagne voor de Mammotest in Brussel en Wallonië. Momenteel…
MINI onthult zijn nieuwe speciale editie in samenwerking met MOSAERT in een innovatieve communicatie-campagne met…