ShOOHw Time – April Campagnes 2021
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? 🔦Spotlights op onze laatste (D)OOH campagnes en onze nieuwe schermen.
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? 🔦Spotlights op onze laatste (D)OOH campagnes en onze nieuwe schermen.
AXA Verzekeringen is terug met een krachtige premium affichagecampagne over heel België met Clear Channel…
Clear Channel bevestigt opnieuw haar inzet voor het klimaat en verzekert haar koolstofneutraliteit door het…
Clear Channel legt groendaken aan op de bushokjes van het Woodrow Wilson-plein in Gent. Deze…
Ons aanbod transformeren, ten voordele van al onze stakeholders, door data-gedreven innovaties en milieu- en…
Om de lancering van de nieuwe versies van zijn iconische modellen te ondersteunen, rolt MINI…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? 🔦Spotlights op onze laatste (D)OOH campagnes en onze nieuwe schermen.
Pasen staat voor de deur en staat in het teken van outdoor staycation & holistay!…
Omdat #AlleBeetjesHelpen kiest IKEA voor een duurzame aanpak in haar laatste campagne en onthult een…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? Ontdek het overzicht van onze laatste (D)OOH campagnes in beeld…
Omdat we allemaal iemand in vertrouwen moeten kunnen nemen, lanceert Child Focus een grote preventiecampagne…
Clear Channel pakt uit met een drive-to-store oplossing die geaggregeerde en geanonimiseerde mobiele locatiegegevens gebruikt…