AXA toont haar vertrouwen met Clear Channel
AXA gaat buiten het kader en nodigt uit om zichzelf vol vertrouwen te overtreffen! Met…
AXA gaat buiten het kader en nodigt uit om zichzelf vol vertrouwen te overtreffen! Met…
Van de reuzebanner die vervuilende uitstoot filtert tot gerecycleerde zakken: de campagne Love Beauty &…
Campari engageert zich voor de Belgische kunstwereld en onthult een ongeziene Artvertising OOH-campagne in gans…
“Eet beter. Betaal minder.” is de boodschap die centraal staat in de nationale OOH-campagne van…
Eten bestellen op straat is nog nooit zo makkelijk geweest met McDonald’s. Dankzij het speciaal…
Het publiek is er en altijd in beweging. Merken keren terug in het stadslandschap. Ze…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? Ontdek het overzicht van onze laatste (D)OOH campagnes in beeld…
Deze zomer heeft in Denemarken de AR (Augmented Reality) voor het eerst het OOH-gebied overgenomen…
De laatste maanden zijn er nieuwe medewerkers bijgekomen en is er talent ontwikkeld binnen het…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? Ontdek het overzicht van onze laatste (D)OOH campagnes in beeld…
Voormalig COO Clear Channel Europe, Tom Motmans verhuist naar Latijns-Amerika, waar hij zal fungeren als…
In deze onzekere tijden doet Coca-Cola een collectieve oproep om “open te zijn, zoals nooit…