Tweede leven voor Belfius megabanners met Urban Media
Re=Bel, een platform voor duurzame en proactieve investeringen, ook in haar communicatie met Clear Channel…
Re=Bel, een platform voor duurzame en proactieve investeringen, ook in haar communicatie met Clear Channel…
De AMMA’s hebben de shortlists voor 2022 bekendgemaakt. En Clear Channel is trots te kunnen…
Na de straat stelt Clear Channel nu zijn exclusieve DOOH-inventaris in treinstations beschikbaar voor programmatic…
Doc’Riders, een uniek jaarlijks evenement dat liefhebbers van ervaringen met sociale impact en sportievelingen die…
Met de recente winst van advertentieruimte in Belgische treinstations breidt Clear Channel zijn teams uit…
Clear Channel zet zijn digitale expansie voort om de impact en de flexibiliteit van zijn…
Black Friday – HET moment van het jaar om de beste deals te krijgen. Vorig…
Conservation International lanceert in samenwerking met Clear Channel een nieuwe wereldwijde out of home (OOH)…
In de aanloop naar COP26 over het klimaat bevestigt Clear Channel opnieuw haar inzet voor…
Clear Channel’s DOOH-inventaris is nu beschikbaar voor ‘programmatic buying’ via LaunchPAD, het strategisch platform voor…
Clear Channel heeft zopas de aanbesteding voor de exploitatie van advertentieruimte in de Belgische treinstations…
Velo Antwerpen, de populaire rode deelfietsen van Clear Channel, viert deze woensdag zijn 10-jarig bestaan…