DIGITAL OUT OF HOME

Het publiek creatief en in real time betrekken met Play

Dit medium heeft een aanzienlijke impact en biedt nieuwe, ongekende communicatiemogelijkheden voor adverteerders, mediabureaus maar ook steden en hun stakeholders. Meer dan ooit kan u aanwezig zijn op het juiste moment, op de juiste plaats, in de juiste omstandigheden en met de perfect afgestemde boodschap.

Creatief

Het digitale medium biedt onbeperkte mogelijkheden om merken op een creatieve manier te dynamiseren. En de creativiteit blijft niet beperkt tot de inhoud!

Flexibel

De flexibiliteit in aankoop maakt het mogelijk om zowel langetermijndoelen te bereiken als om op specifieke momenten aanwezig te zijn.

Dynamisch

Dankzij dynamisch beheer in real time kunnen reclameboodschappen op maat worden ontworpen en veranderen afhankelijk van het moment, de locatie, de omgeving en de actualiteit.

Interactief

De vele interactieve mogelijkheden (touchscreens en andere technologie op maat) zorgen voor een directe betrokkenheid van het lokale publiek.

  • null

    Ons aanbod? Schermen op strategische plaatsen, een ultraflexibele mediaplanning en een dynamische communicatie in real time.

City Play

Met City Play neemt het digitale formaat de straat massaal over en biedt ongeziene mogelijkheden om het publiek op een creatieve manier in real time aan te spreken.

Met name in buurten met actieve mensen, shoppers en toeristen bieden de digitale schermen van 2 m² uit het City Play-aanbod een gericht bereik van de doelgroep tijdens hun traject.

  • null

    De I-CONIC schermen staan voor innovatie en diversiteit, en bieden krachtige ‘value propositions’ aan om uw campagne om te vormen tot een onvergetelijke merkervaring.

I-CONIC

Deze nieuwe XXL oplossingen revolutioneren premium digitale affichering door consumenten een volkomen nieuwe speelruimte aan te bieden. U geniet van een sterke impact in hartje hoofdstad dankzij de strategische locaties van de schermen zoals De Brouckère, Van Praet, Delta, Charles Quint. U bepaalt zelf de impact van uw campagne door te kiezen voor ofwel een I-CONIC ofwel een combinatie ervan in Big Play.

Enkele kerncijfers van de DOOH

Het Belgisch publiek vindt digitale out-of-home communicatie:

  • onderhoudend: 80 % ;
  • modern : 78%
  • zeer zichtbaar van ver : 80 % ;
  • aantrekkelijk: 81 %.

*DOOH 2018. Contacteer ons voor meer informatie.