Het publiek creatief en in real time betrekken met Play
Dit medium heeft een aanzienlijke impact en biedt nieuwe, ongekende communicatiemogelijkheden voor adverteerders, mediabureaus maar ook steden en hun stakeholders. Meer dan ooit kan u aanwezig zijn op het juiste moment, op de juiste plaats, in de juiste omstandigheden en met de perfect afgestemde boodschap.
City Play
Met City Play neemt het digitale formaat de straat massaal over en biedt ongeziene mogelijkheden om het publiek op een creatieve manier in real time aan te spreken.
Met name in buurten met actieve mensen, shoppers en toeristen bieden de digitale schermen van 2 m² uit het City Play-aanbod een gericht bereik van de doelgroep tijdens hun traject.
I-CONIC
Deze nieuwe XXL oplossingen revolutioneren premium digitale affichering door consumenten een volkomen nieuwe speelruimte aan te bieden. U geniet van een sterke impact in hartje hoofdstad dankzij de strategische locaties van de schermen zoals De Brouckère, Van Praet, Delta, Charles Quint. U bepaalt zelf de impact van uw campagne door te kiezen voor ofwel een I-CONIC ofwel een combinatie ervan in Big Play.
Enkele kerncijfers van de DOOH
Het Belgisch publiek vindt digitale out-of-home communicatie:
- onderhoudend: 80 % ;
- modern : 78%
- zeer zichtbaar van ver : 80 % ;
- aantrekkelijk: 81 %.
*DOOH 2018. Contacteer ons voor meer informatie.
