Fanta x Beetlejuice een vreselijk boeiende DOOH-campagne van Urban Media
Fanta rolt haar nieuwe Halloween-campagne uit met een huiveringwekkende DOOH-activatie, gerealiseerd in samenwerking met Urban…
Fanta rolt haar nieuwe Halloween-campagne uit met een huiveringwekkende DOOH-activatie, gerealiseerd in samenwerking met Urban…
De Nationale Loterij lanceert in samenwerking met Urban Media, de creatieve afdeling van Clear Channel,…
In september wordt het Centraal Station van Antwerpen getransformeerd in een unieke tentoonstellingsruimte met “Éclaircie”,…
Als wereldwijde partner van de Olympische Spelen viert Samsung de lancering van de Galaxy Z…
Tijdens de Olympische Spelen 2024 in Parijs slaan RMB, Var en Clear Channel opnieuw de…
Telenet heeft een digitale out-of-home campagne opgezet in samenwerking met Urban Media en Clear Channel…
Sterker, sneller, hoger… meer LOVE van Belfius voor Team Belgium met Clear Channel en Urban…
RMB, de VAR en Clear Channel werken samen voor de derde editie van de “Goal…
Clear Channel kondigt een strategisch partnerschap aan met Vistar Media, gericht op het optimaliseren van…
Clear Channel is verheugd aan te kondigen dat het dit jaar tijdens de prijsuitreiking onderscheiden…
Clear Channel en haar creatieve afdeling Urban Media onthullen een immersieve actie in het station…
Carrefour, officiële partner van de Rode Duivels sinds tien jaar, zet het Belgische nationale team…