PULSE: Clear Channel polst de Belgen over DOOH
Clear Channel onthult PULSE, een baanbrekend nationaal onderzoek uitgevoerd in samenwerking met Kantar dat de…
Clear Channel onthult PULSE, een baanbrekend nationaal onderzoek uitgevoerd in samenwerking met Kantar dat de…
Voor de langverwachte release van Vaiana 2, rolt Urban Media, de creatieve eenheid van Clear…
Onder het thema “The Right Choice” presenteerde Clear Channel haar visie en prioriteiten voor 2025…
Clear Channel en de Frans-Britse kunstenaar Martin Firrell bundelen hun krachten om 100 jaar surrealisme…
Voor de 25ste Halloweenverjaardag creëert Walibi een uniek evenement en transformeert het park in Ibilaw,…
Clear Channel lanceert een strategisch partnerschap met Place Exchange om de inzet van haar multi-SSP…
Fanta rolt haar nieuwe Halloween-campagne uit met een huiveringwekkende DOOH-activatie, gerealiseerd in samenwerking met Urban…
De Nationale Loterij lanceert in samenwerking met Urban Media, de creatieve afdeling van Clear Channel,…
In september wordt het Centraal Station van Antwerpen getransformeerd in een unieke tentoonstellingsruimte met “Éclaircie”,…
Als wereldwijde partner van de Olympische Spelen viert Samsung de lancering van de Galaxy Z…
Tijdens de Olympische Spelen 2024 in Parijs slaan RMB, Var en Clear Channel opnieuw de…
Telenet heeft een digitale out-of-home campagne opgezet in samenwerking met Urban Media en Clear Channel…