Urban Media : Nespresso verfrist uw zomer
Tijdens dit zomerseizoen biedt Nespresso een verfrissend moment aan koffie-liefhebbers met een actie opgezet door…
Tijdens dit zomerseizoen biedt Nespresso een verfrissend moment aan koffie-liefhebbers met een actie opgezet door…
Wie “warmte” zegt, zegt natuurlijk ook “ijsjes”. Magnum surft op deze trend met een dynamisch…
CANNES 2018: De winnaars van de prestigieuze Outdoor Lions Awards – voor het negende jaar op…
Unibet zet in op de Wereldbeker en toont in het groot zijn steun aan de…
Trotse sponsor van de Outdoor Lions-awards, voor uitzonderlijke creativiteit in het medium CCO gebruikt het…
Corona dompelt het publiek onder in zijn universum ‘farniente’ aan de hand van een gigantische…
Gisterenavond vond de Cubanisto Party plaats voor de aankondiging van zijn samenwerking met het populairste…
Voor de derde keer kiest Pierre Marcolini voor Urban Media om haar beroemde boetiek in…
Belgen terug met de natuur verbinden – dat is het objectief van de laatste campagne…
FCA Fleet (Fiat, Jeep, Alfa Romeo) innoveert met een real-time campagne over haar promoties op…
Primeur in België – IKEA, Kinetic en Clear Channel lanceren de eerste DOOH-campagne waarbij ze…
Met Pasen in zicht wilde Leonidas het Belgische publiek graag verwennen en heeft het 6…