Coca-Cola toont zich “Open, Zoals Nooit Tevoren” met Clear Channel
In deze onzekere tijden doet Coca-Cola een collectieve oproep om “open te zijn, zoals nooit…
In deze onzekere tijden doet Coca-Cola een collectieve oproep om “open te zijn, zoals nooit…
Een hittegolf? Test Aankoop helpt u het hoofd koel te houden dankzij een dynamische campagne…
Mastercard lanceert contactloze betaling op de kusttram. Voor de gelegenheid krijgt elke zaterdag in augustus…
De World Out of Home Organization [WOO] lanceert een wereldwijde Digital Out of Home campagne…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? Ontdek het overzicht van onze laatste (D)OOH campagnes in beeld…
Het Out of Home-publiek is terug, en de merken ook! Van de Belgische kust tot…
De Covid-crisis19 heeft de eenzaamheid van de bejaarden diepgaand versterkt. Om dit sociale isolement te…
Met #PositiveBanking lanceert BNP Paribas Fortis een nieuwe imagocampagne. Het opzet? Tonen hoe de bank…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? Ontdek het overzicht van onze laatste (D)OOH campagnes in beeld!
Het ziekenhuispersoneel is een echte nationale held geworden. Het initiatief #YouCareWeCare wil deze helden bedanken…
Na weken van opsluiting kunnen we eindelijk geleidelijk aan onze geliefden weer ontmoeten. Een zeer…
Love Beauty & Planet toont haar betrokkenheid bij schoonheid en de planeet, in hartje Antwerpen.…