CIM OOH 2020-2: steeds efficiënter straatmeubilair en premium positie van het groot formaat van Clear Channel
Steeds grondiger, de nieuwe golf 2020-2 van de CIM OOH-studie komt veel dichter bij de…
Steeds grondiger, de nieuwe golf 2020-2 van de CIM OOH-studie komt veel dichter bij de…
In zijn laatste campagne benadrukt BRU® het belang van lokaal drinken en legt het de…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? Ontdek het overzicht van onze laatste (D)OOH campagnes in beeld…
De zomer die voor ons ligt zal waarschijnlijk in veel opzichten bijzonder zijn, met een…
De lancering van ‘s werelds meest diepgaande studie over de kracht van relevantie in Out…
Boodschappen van liefde en eensgezindheid die door het grote publiek worden gecreëerd, worden over de…
Out-of-home is ongetwijfeld HET medium voor de opheffing van de quarantaine. Met het versoepelen van…
Gezondheidswerkers, apothekers, winkeliers, politieagenten, bankiers, enz. BNP Paribas Fortis eert al deze mannen en vrouwen…
Clear Channel zet zich in voor de strijd tegen de gezondheidscrisis en steunt #ClapAndAct, de…
De afgelopen weken hebben we geleefd op het ritme van een wereldcrisis. Bij Clear Channel…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? Hier vindt u een maandelijks overzicht van onze OOH en…
De stad Namen hernieuwt haar vertrouwen in Clear Channel voor de reclame-uitbating van haar straatmeubilair.…