Urban Media : Tart het geluk met de Nationale Loterij
Op zoek naar een verrassend geschenk zonder de stress van het winkelen? De Nationale Loterij…
Urban Media : feestelijke outfit voor Marcolini
De Marcolini boetiek toont zijn rondingen en hult zich opnieuw in een legendarische feestelijke outfit,…
Urban Media : Leffe paviljoen aan Winterpret
Sinds begin december nodigt Leffe het publiek uit om zijn verschillende variëteiten te proeven in…
Martin Firrell & Clear Channel UK : De collectieve ervaring van OOH
Kunstenaar Martin Firrell is al een aantal jaren in residentie bij Clear Channel UK met…
Urban Media : Nieuwe Manon Ruby van Leonidas
Leonidas lanceert de gelimiteerde editie van de nieuwe Manon Ruby en denkt groots bij de…
Urban Media : H&M doet Moschino uitblinken
H&M en Moschino onthullen hun nieuwe Moschino [tv] H&M capsule met een XXL ultra bling…
Clear Channel zet in op DOOH met D3CK, zijn creatieve datamanagementplatform, en met zijn aanbod, ruimer dan ooit
Clear Channel investeert steeds meer in digital out-of-home (DOOH) en stelt adverteerders zijn creatieve datamanagementplatform…
Urban Media : Spots aan voor de nieuwe Audi Q8
Audi ziet het groots en onthult de nieuwe Q8 op 3 megabanners in Antwerpen en…
Met P&P 4.0 biedt Clear Channel nu ook de mogelijkheid om de consument on the go gericht en efficiënt te bereiken
Na het succes van de flexibele nabijheidsoplossing Be-Proximity (P&P2.0) en de affiniteitsoplossing Be-Affinity (P&P3.0) is…
More O’Ferrall is terug bij Clear Channel
More O’Ferrall, een historisch merk voor een premiumaanbod dat een zonnige toekomst voor zich heeft!…
Urban Media : H&M, Parisian Chic-stijl
Ter gelegenheid van de lancering van de nieuwe herfstcollectie, dompelt H&M ons onder in het…