Een DOOH-campagne die de tijd trotseert voor Nissan met Urban Media
Nissan gebruikt de kracht van digital out-of-home met een originele campagne op de LED Wall…
Nissan gebruikt de kracht van digital out-of-home met een originele campagne op de LED Wall…
Ter gelegenheid van de eindejaarsfeesten heeft Clear Channel haar digitale schermen omgetoverd tot een unieke…
Voor de langverwachte release van Vaiana 2, rolt Urban Media, de creatieve eenheid van Clear…
Onder het thema “The Right Choice” presenteerde Clear Channel haar visie en prioriteiten voor 2025…
Clear Channel en de Frans-Britse kunstenaar Martin Firrell bundelen hun krachten om 100 jaar surrealisme…
Voor de 25ste Halloweenverjaardag creëert Walibi een uniek evenement en transformeert het park in Ibilaw,…
Fanta rolt haar nieuwe Halloween-campagne uit met een huiveringwekkende DOOH-activatie, gerealiseerd in samenwerking met Urban…
De Nationale Loterij lanceert in samenwerking met Urban Media, de creatieve afdeling van Clear Channel,…
Telenet heeft een digitale out-of-home campagne opgezet in samenwerking met Urban Media en Clear Channel…
Sterker, sneller, hoger… meer LOVE van Belfius voor Team Belgium met Clear Channel en Urban…
Clear Channel en haar creatieve afdeling Urban Media onthullen een immersieve actie in het station…
Carrefour, officiële partner van de Rode Duivels sinds tien jaar, zet het Belgische nationale team…