Clear Channel onthult PULSE, een baanbrekend nationaal onderzoek uitgevoerd in samenwerking met Kantar dat de mobiliteitsgewoonten en perceptie van digitale out-of-home (DOOH) media in België onderzoekt. Dit onderzoek, dat werd uitgevoerd bij 1.350 respondenten die…
Out-of-Home, creativiteit, flexibiliteit en verantwoordelijkheid
Clear Channel Belgium werkt samen met adverteerders om inspirerende out-of-home campagnes te realiseren waardoor merken mensen kunnen engageren wanneer ze buitenhuis ‘on the go’ zijn. Clear Channel combineert de kracht van creativiteit, flexibiliteit en verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid aangedreven door de transformatie van ons medium onder invloed van de technologie, om aan de behoeften van de klanten te voldoen, vandaag en morgen.
NEWS
Ontdek onze laatste nieuwtjes.
Abonneer u op onze nieuwsbrief.
Station
Adshel
Groot Formaat
More O'Ferrall
Lokal Reclamepaneel
Out-of-the-box Oplossingen
Urban Media
Busreclame
SRWT
In het oog van een perfecte storm van sociale en consumententrends, aangewakkerd door de technologie, verrijkt met data en versterkt door de mogelijkheden voor creatief engagement, gaat het oudste reclamemedium ter wereld in de 21e eeuw volop digitaal.