KBC Brussels denkt groot voor Kate met Urban Media
In haar laatste OOH-campagne nodigt KBC Brussels u uit om tijd en geld te besparen…
In haar laatste OOH-campagne nodigt KBC Brussels u uit om tijd en geld te besparen…
De beste Coca-Cola ooit? Coca-Cola zero sugar nodigt u uit om het uit te proberen…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? 🔦Spotlights op onze laatste (D)OOH campagnes en onze nieuwe schermen.
Belfius onthult Re=Bel, zijn nieuwe duurzame investeringsplatform, in een creatieve affichagecampagne in heel België met…
Volvo voert samen met Urban Media en Clear Channel een innovatieve OOH communicatiecampagne om de…
Het is een première. De RTBF, Clear Channel en RMB slaan de handen in elkaar…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? 🔦Spotlights op onze laatste (D)OOH campagnes en onze nieuwe schermen.
Omdat een mooi gebaar een mooi gebaar verdient ! Mooimakers bedankt en moedigt de bevolking…
MINI onthult zijn nieuwe speciale editie in samenwerking met MOSAERT in een innovatieve communicatie-campagne met…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? 🔦Spotlights op onze laatste (D)OOH campagnes en onze nieuwe schermen.
AXA Verzekeringen is terug met een krachtige premium affichagecampagne over heel België met Clear Channel…
Ons aanbod transformeren, ten voordele van al onze stakeholders, door data-gedreven innovaties en milieu- en…