Nutella een unieke DOOH aanpak voor een impactvolle campagne
Na de gepersonaliseerde Nutella potten met naametiketten gaan Nutella, Clear Channel en Blue 449 een…
Na de gepersonaliseerde Nutella potten met naametiketten gaan Nutella, Clear Channel en Blue 449 een…
Voor het tweede jaar op rij kiest Beobank voor een efficiënte geografische targeting dankzij de…
Na Brussel, Koksijde en Knokke-Heist verwelkomt Clear Channel de schermen van City Play in 3…
Om de Fly Me To The Moon collectie te promoten, hult de Marcolini boetiek zich…
Weinig inspiratie voor uw kerstinkopen of geen tijd om de winkels in te duiken ?…
Cubanisto sluit het jaar af in hartje Brussel en creëert met de Urban Media pop-up…
Met grote trots kondigt het Clear Channel team de winst aan van de titel ‘Trends…
Jupiler pakt uit met een primeur in België en toont de nieuwe, strakke moderne look…
Om de nieuwe collectie in samenwerking met designer Erdem Moralıoğlu te lanceren, neemt H&M het…
Voor de lancering van de nieuwe Wild Limited Edition in samenwerking met de kunstenaar Juan…
ALDI België pakt uit met een primeur: een groots opgezette reclamecampagne op nationale schaal om…
Ter promotie van URBAN SKIN, de nieuwe beschermende- en detox huidverzorgingslijn speciaal aangepast aan het…