Canon en Happiness vereeuwigen onze #FirstHugs met Clear Channel
Na weken van opsluiting kunnen we eindelijk geleidelijk aan onze geliefden weer ontmoeten. Een zeer…
Na weken van opsluiting kunnen we eindelijk geleidelijk aan onze geliefden weer ontmoeten. Een zeer…
Love Beauty & Planet toont haar betrokkenheid bij schoonheid en de planeet, in hartje Antwerpen.…
Steeds grondiger, de nieuwe golf 2020-2 van de CIM OOH-studie komt veel dichter bij de…
In zijn laatste campagne benadrukt BRU® het belang van lokaal drinken en legt het de…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? Ontdek het overzicht van onze laatste (D)OOH campagnes in beeld…
De zomer die voor ons ligt zal waarschijnlijk in veel opzichten bijzonder zijn, met een…
De lancering van ’s werelds meest diepgaande studie over de kracht van relevantie in Out…
Boodschappen van liefde en eensgezindheid die door het grote publiek worden gecreëerd, worden over de…
Out-of-home is ongetwijfeld HET medium voor de opheffing van de quarantaine. Met het versoepelen van…
Gezondheidswerkers, apothekers, winkeliers, politieagenten, bankiers, enz. BNP Paribas Fortis eert al deze mannen en vrouwen…
Clear Channel zet zich in voor de strijd tegen de gezondheidscrisis en steunt #ClapAndAct, de…
De afgelopen weken hebben we geleefd op het ritme van een wereldcrisis. Bij Clear Channel…