DOOH programmatic aanbod komt in treinstations met Clear Channel
Na de straat stelt Clear Channel nu zijn exclusieve DOOH-inventaris in treinstations beschikbaar voor programmatic…
Clear Channel zet zijn ambitieuze digitale ontwikkeling op nationaal niveau en in de hoofdstad voort
Clear Channel zet zijn digitale expansie voort om de impact en de flexibiliteit van zijn…
Clear Channel plaatst nieuwe XL-schermen in Brussel
Clear Channel denkt steeds groter en onthult een gloednieuw extra groot digitaal formaat! Sinds enkele…
Bol.com pakt uit met haar dynamische DOOH-campagne met Urban Media
Tik tak, het aftellen naar Kerstmis bij Bol.com is begonnen met een dynamische digitale campagne…
Conservation International en Clear Channel bundelen hun krachten tijdens COP26
Conservation International lanceert in samenwerking met Clear Channel een nieuwe wereldwijde out of home (OOH)…
Clear Channel lanceert LaunchPAD, zijn nieuwe programmatic aanbod
Clear Channel’s DOOH-inventaris is nu beschikbaar voor ‘programmatic buying’ via LaunchPAD, het strategisch platform voor…
TogetherStronger steunt terrorismeslachtoffers met Clear Channel
Op de 5e verjaardag van de aanslagen in Parijs/St Denis, Brussel en Nice en de…
Rode Kruis lanceert oproep voor donaties met Clear Channel
Clear Channel steunt de nationale inzamelingsactie van het Rode Kruis voor de slachtoffers van de…
ShOOHw Time – Zomer Campagnes 2021
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? 🔦Spotlights op onze laatste (D)OOH campagnes en onze nieuwe schermen.
ING biedt u de mooiste goals met RMB en Clear Channel tijdens UEFA EURO 2020TM
Het is een première. De RTBF, Clear Channel en RMB slaan de handen in elkaar…
Clear Channel breidt digitaal uit in Brussel en de rest van het land
City Play: het meest evenwichtige en doeltreffende nationale digitale aanbod Om haar digitale ambities te…