Clear Channel zet in op DOOH met D3CK, zijn creatieve datamanagementplatform, en met zijn aanbod, ruimer dan ooit
Clear Channel investeert steeds meer in digital out-of-home (DOOH) en stelt adverteerders zijn creatieve datamanagementplatform…
Clear Channel investeert steeds meer in digital out-of-home (DOOH) en stelt adverteerders zijn creatieve datamanagementplatform…
Wie “warmte” zegt, zegt natuurlijk ook “ijsjes”. Magnum surft op deze trend met een dynamisch…
FCA Fleet (Fiat, Jeep, Alfa Romeo) innoveert met een real-time campagne over haar promoties op…
Primeur in België – IKEA, Kinetic en Clear Channel lanceren de eerste DOOH-campagne waarbij ze…
Na de gepersonaliseerde Nutella potten met naametiketten gaan Nutella, Clear Channel en Blue 449 een…
Voor het tweede jaar op rij kiest Beobank voor een efficiënte geografische targeting dankzij de…
Na Brussel, Koksijde en Knokke-Heist verwelkomt Clear Channel de schermen van City Play in 3…