Customer service
- Je behandelt vragen van klanten via e-mail, telefoon en sociale media.
- Je staat in voor het onthaal van klanten en bezorgt hen de nodige inlichtingen.
- Je beheert de administratieve opvolging van klantendossiers.
- Je bent betrokken bij de promotie en communicatie van het VELO-systeem bij de gebruikers: website, sociale media, folders, e-mailing, nieuwsbrieven, deelname aan events,…
- Je rapporteert aan de Customer Service Supervisor.
Dispatch
- Je plant en coördineert een vlotte verdeling van de fietsen over de verschillende VELO-stations.
- Je plant de technische interventies (herstellingen, onderhoud) en doet de nodige opvolging !
Service-gericht, oog voor kwaliteit en oplossingsgericht
- Je hebt ervaring in customer service / callcenter / inside sales.
- Je bent georganiseerd en weet prioriteiten te stellen.
- Je bent stressbestendig en kan gelijktijdige aanvragen beheren.
- Je bent sterk klantgericht en kan snel een kwalitatieve oplossing vinden voor problemen of vragen.
- Service, diplomatie en klantentevredenheid staan bij jou hoog in het vaandel.
- Je bent flexibel en bereid in 2 shiften overdag te werken.
Aanbod
VELO ANTWERPEN: we gaan voor een MOBIELE, LEEFBARE en SCHONE STAD!
Met meer dan 4000 deelfietsen en 300 stations biedt Velo Antwerpen een duurzame mobiliteitsoplossing voor korte afstanden. Velo Antwerpen is een sterk merk dat staat voor zorgeloze mobiliteit doorheen de stad, handig én snel. Dat kan enkel met gemotiveerde, enthousiaste en betrokken medewerkers. Daarom streven we in ons personeelsbeleid naar het creëren en behouden van een gunstige, aangename werksfeer waarin talenten tot ontplooiing kunnen komen en waarbij aandacht wordt gegeven aan een goed evenwicht tussen werk en privé. Resultaatgericht, maar met een gezonde portie Fun! Welzijn op het werk en jezelf kunnen zijn, dragen wij hoog in het vaandel. Daarnaast bieden we een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen rekening houdend met jouw profiel en ervaring.
Herken je jezelf in de functie en onze kernwaarden hieronder, aarzel dan niet om te solliciteren!
- Forward Thinking: medewerkers met hun blik op toekomst, die verder kijken dan wat vandaag mogelijk is
- Freedom: ondernemende medewerkers die vrijuit en creatief kunnen denken
- Flexibility: medewerkers die snel kunnen schakelen en creatief meedenken met de klant
- Fulfilling promises: medewerkers waarop we kunnen rekenen voor duurzame, degelijke en betrouwbare oplossingen
- Fast: medewerkers die openstaan voor een heel snel veranderde omgeving
- Fairness: een omgeving waarin je jezelf kan zijn en een gevoel van samenhorigheid heerst
Extra info: Velo bevindt zich vlak aan het Centraal Station in Antwerpen!
Interesse? Aarzel niet en bezorg ons jouw CV en motivatiebrief naar hr@clearchannel.be . Bedankt om in je vacature de referentie “Customer Services Velo” te vermelden.