ONS DNA

​Onze Visie

Clear Channel combineert de kracht van creativiteit, flexibiliteit en berekenbaarheid – aangedreven door de transformatie van ons medium onder invloed van de technologie, om aan de behoeften van de klanten te voldoen, vandaag en morgen.

Onze Waarden

Natuurlijk willen we een duurzame relatie met onze klanten en partners opbouwen door goed na te denken over de beloften die we doen en ons vermogen om ze na te komen. Maar duurzaamheid is voor ons ook: zoeken naar slimme oplossingen met een minimale milieu-impact.

We praten niet alleen over wat er volgt, we willen ook zíjn wat er volgt. Onze blik is steevast op de toekomst gericht.

We investeren voortdurend in de toekomst en in onze producten.

Wij bieden geen kant-en-klare oplossingen aan.

Elke campagne is uniek en afgestemd op de specifieke behoeften en doelgroepen, met inzichtelijke, boeiende creativiteit. Op dat punt zijn we zeker haantje-de-voorste. De uitdaging is om die voorloperspositie ook te behouden.

Onze ambitie ? De eerste te zijn op het gebied van innovatie en creativiteit – en dat vereist dat we snel werken.

We bouwen aan een vertrouwensband en een goede samenwerking met onze klanten, onze zakelijke partners en belanghebbenden. Dit betekent dat we kunnen inspelen op de snel veranderende behoeften van onze klanten – en de klanten van onze klanten.

We respecteren en stimuleren de unieke persoonlijkheid van al onze werknemers.

We werken samen om een inclusieve omgeving te creëren waarin iedereen op het werk gewoon zichzelf kan zijn. We zijn er trots op dat we ons ethisch gedragen als bedrijf, als werkgever en als zakenpartner.

We zijn ervan overtuigd dat een ondernemend gedrag zorgt voor sterke lokale merken.

Binnen Clear Channel betekent dit op een verantwoorde manier uw lokale cultuur en ideeën uitdragen. Onze groepsstructuur maakt lokale teams vrij om uit te blinken.

  • null
    Wij stimuleren merken door mensen te inspireren dankzij onze krachtige out-of-home campagnes