Share this post Share on FacebookShare on Facebook Share on XShare on X Pin itShare on Pinterest Share on LinkedInShare on LinkedIn Related PostsPeople & Places Remastered: Clear Channel vernieuwt reclametargeting met zijn nieuwe data-driven aanbod19 februari 2024Clear Channel in 2024: verantwoordelijkheid, digitalisering, data, mobiliteit en creativiteit18 oktober 2023AMMA Awards: Clear Channel behaalt Bronze ‘Media Sales House’ & Gold ‘Best Creative Media Use9 juni 2023Clear Channel wint de exploitatie van de metro-ingangen van de MIVB stations en versterkt massaal zijn digitale aanbod in Brussel25 april 2023Digitale OOH ten dienste van intermodaliteit17 februari 2023Clear Channel verbetert de reizigerservaring in stations met green corners15 februari 2023
People & Places Remastered: Clear Channel vernieuwt reclametargeting met zijn nieuwe data-driven aanbod19 februari 2024
Clear Channel in 2024: verantwoordelijkheid, digitalisering, data, mobiliteit en creativiteit18 oktober 2023
AMMA Awards: Clear Channel behaalt Bronze ‘Media Sales House’ & Gold ‘Best Creative Media Use9 juni 2023
Clear Channel wint de exploitatie van de metro-ingangen van de MIVB stations en versterkt massaal zijn digitale aanbod in Brussel25 april 2023