Gigantisch kunstwerk middenin het station Post-it (2015)

Uitdaging

Post-it wenste de nieuwe kleuren van de Super Sticky Notes te promoten op een originele en verassende manier. Post-it probeerde de aandacht te trekken van zo veel mogelijk consumenten door de beroemde vierkantjes om te vormen in kunstwerken.

Video

"Met de 3M “New Colors, New Places” outdoor campagne willen wij dan ook de veelzijdigheid van het product benadrukken." Robbert van Roon, Regional Marketing Manager 3M Benelux Consumer Business Group

Oplossing

Voor deze campagne werden de twee belangrijkste liften van Antwerpen-Centraal, met een oppervlakte van bijna 90m², bekleed met 14.000 nieuw gekleurde Post-it Notes. De hostessen en promoboys die tijdens de actie aanwezig waren, lieten de reizigers en voorbijgangers eveneens kennismaken met de nieuwe kleurtinten. Dit huzarenstukje werd ondersteund met een nationale Adshel 2m²-campagne die te zien was op 600 in het oog springende plaatsen.

Resultaat

De pendelaars en voorbijgangers waren verwonderd van de kunstwerken. Dit effect zorgde voor een positief en langdurig herdenkingseffect van deze campagne. De campagne was zichtbaar van 7 mei tot en met 8 mei 2015 in het station Antwerpen-Centraal en is het resultaat van de samenwerking tussen 3M, MediaCom, PTOC, Publifer en Clear Channel Create.

Gelieve te noteren dat sinds mei 2017, Publifer de enige exploitant van reclame is op de spoorwegterreinen

Non-content image