Onmiddellijke zomer aanbiedingen Neckermann (2014)

Uitdaging

Neckermann wenste haar zomervakantie aanbiedingen op een originele manier te communiceren door relevante en actuele informatie voor te stellen.

Oplossing

Twee campagnes werden uitgezonden tijdens de peak time op de 104 schermen van het digitale Play netwerk, gelegen in de 10 Belgische hoofdstations. De eerste campagne had als doel om de promotie van de dag te communiceren, met dagelijks een verschillende bestemming en prijs. Dankzij de flexibiliteit van het digitale medium, kon de adverteerder de boodschappen op elk moment updaten op basis van de laatste aanbiedingen.

In het kader van de tweede campagne konden de voorbijgangers en reizigers de lokale Belgische weersomstandigheden ontdekken, gevolgd door de huidige temperatuur op 6 zonnige bestemmingen. De temperaturen van de bestemmingen werden continu aangepast om zo relevant mogelijke informatie te bieden aan het publiek.

Resultaat

Dankzij de flexibiliteit die de Play oplossing biedt, kon de inhoud van de campagne in reële tijd aangepast worden. Dit zorgde ervoor dat de reizigers dagelijkse informatie ontvingen over de meest recente aanbiedingen.

De twee campagnes, die zichtbaar waren van 3 juni tot 30 juni 2014, zijn het resultaat van een samenwerking tussen Neckermann, Carat, Famous, Posterscope, Publifer en Clear Channel Play.

Gelieve te noteren dat sinds mei 2017, Publifer de enige exploitant van reclame is op de spoorwegterreinen

Non-content image