De nieuwe C-Klasse plaatst u in de spotlights Mercedes-Benz

Uitdaging

Stijl en sportiviteit: de nieuwe Mercedes-Benz C-Klasse overtuigt zowel door innerlijke als uiterlijke waarden, waarbij ook de verlichting van de wagen een belangrijke rol speelt. Met dit aspect in gedachten wenste de adverteerder de aandacht te vestigen op de specifieke koplampen, die strakke design en moderne technologieën doen samenkomen d.m.v. een unieke OOH-campagne.

Video

Oplossing

“Laat u in de spotlights plaatsen” 
Om de slagzin zo trouw mogelijk te volgen, hebben Mercedes en Clear Channel besloten het nieuwe model op een originele manier voor te stellen. De C-Klasse werd in Brussel op een podium geplaatst recht tegenover een 36m² MO’F-reclamebord. Overdag konden de voorbijgangers de bolide ontdekken op de drukbezochte Général Jacqueslaan. Bij het vallen van de avond verlichtten de koplampen van de Mercedes het paneel, waardoor maximale visibiliteit gegarandeerd werd.

De actie werd ondersteund door een nationaal Mix 16m² en 36m² netwerk, gericht op een business doelgroep en door 4 horizontale digitale schermen in de stations.

Resultaat

De regie waarbij de Mercedes C-Klasse zo speciaal tentoongesteld werd, heeft een impact gehad op de campagne. De unieke verlichting en het design zijn bijna letterlijk in de spotlights gezet. Voorbijgangers en chauffeurs waren aangenaam verrast door het gebruikte support en door de originaliteit van de campagne.

De actie vond plaats tussen 17 en 30 maart 2014 en was een samenwerking tussen Mercedes, ZenithOptimedia, BBDO, Posterscope en Clear Channel Create.

creatief reclamebord paneel Pepsi Vincent Company

Creatief met reclameborden

De vele creatieve mogelijkheden van groot formaat
Lees meer

reclamebord VOO

Mix 16m² en 36m² formaten

De beste all-rounder
Lees meer

Non-content image