Only the Brave Wild Diesel (2014)

Uitdaging

Diesel wenste haar nieuwe mannenparfum "Only the Brave Wild" te lanceren met een activatiecampagne in lijn met de trend van rewilding. Het doel: het publiek een unieke en wilde ervaring bieden.

"De storytelling van deze lancering komt perfect tot uiting in de activatie in Antwerpen: grote steden worden steeds groener. Jungle of stad. Groen of beton. De geuren versmelten."
Dries Stuer, Marketing Director Benelux L’Oréal

Oplossing

In het hart van de jungle, gelokaliseerd in het unieke kader van het station Antwerpen-Centraal, hadden de voorbijgangers en reizigers de mogelijkheid om het nieuwe parfum te ontdekken. De centrale hal was bekleed met een gigantisch dekzeil en uitgerust met een tunnel die het publiek in de jungle vol gevaren leidde.

Omringd door exotische planten en mysterieuze geluiden, moesten de voorbijgangers een wilde rivier oversteken en proberen de krokodillen te vermijden door van waterlelie op waterlelie te springen. Wanneer het lukte om de gevaren van de jungle te trotseren en de spinnenhal over te steken, werd hun moed beloond en konden ze de nieuwe geur Only the Brave Wild ontdekken.

Resultaat

Veel avonturiers hebben het aangedurfd om de gevaren van de jungle te trotseren en beleefden uiteindelijk een unieke ervaring. De actie genoot van prachtige zichtbaarheid in het hart van één van de mooiste stations in de wereld.

De campagne vond plaats tussen 8 en 21 september 2014 in het station van Antwerpen-Centraal en was een samenwerking tussen L’Oréal Luxe, Moxie, Posterscope, ZenithOptimedia, Publifer en Clear Channel Create.

Gelieve te noteren dat sinds mei 2017, Publifer de enige exploitant van reclame is op de spoorwegterreinen

C&A pop up store

Out-of-the-box

The sky is the limit
Lees meer

reclame banner

Megabanners

Productinformatie en promoties
Lees meer

Non-content image