Clear Channel presenteert zijn nieuwe commerciële structuur met focus op digitale expertise

20/09/2017 -  Clear Channel linkedin Share Tweet

digital outdoor reclame

De out-of-home wereld evolueert steeds verder en staat voor een hele reeks nieuwe uitdagingen. Om nog beter aan de huidige en toekomstige eisen van de markt te kunnen beantwoorden, heeft Clear Channel zijn commerciële organisatie gestroomlijnd, onder leiding van Bart Demeulenaere, Chief Commercial Officer.

« De transformatie van de sector is voor outdoor reclame de ideale gelegenheid om zich opnieuw als het medium bij uitstek te positioneren. De vraagstukken van vandaag wil Clear Channel als pionier in de Belgische out-of-home markt vernuftig aanpakken door in te zetten op digitalisatie. Zo kunnen we de meest relevante oplossingen aan adverteerders aanbieden » legt Bart Demeulenaere uit.

Om deze ambities waar te maken rekent Clear Channel op de competentie van een aantal kernpersonen die dan ook extra verantwoordelijkheden opnemen. In de nieuwe organisatie zijn de verschillende expertises van het commerciële team optimaal op elkaar afgestemd. Concreet komt dit neer op een driedelige structuur:

• Sales, vertegenwoordigd door Pascal Hendrickx, Head of National Sales en versterkt door Manuella Hoste als Business Unit Manager;
  • Processes & Revenues, geleid door Guy Francx, Head of Processes and Revenues. Deze cel combineert de uitvoering van sales processen en de campaign planning;
  • Go to Market, onder de leiding van Kathy Vandevelde, Head of Go to Market. Ze coördineert het Marketing Team, dat nu deel uitmaakt van de de sales afdeling

Michel Jadoul neemt de functie aan van Strategy & Projects Director en zal de strategische projecten van het bedrijf opzetten en overzien op lange termijn.

Bart Demeulenaere besluit: « Met deze structuur zijn we perfect voorbereid om nog meer tegemoet te komen aan de vereisten van een steeds evoluerende markt ».
Non-content image