Nieuwe gezichten bij Clear Channel: Sarah Kadima, Wim Deplae & Tom Van Doorselaer

27/10/2017 -  Clear Channel linkedin Share Tweet

nieuwe gezichten Clear Channel

Het sales team van Clear Channel verwelkomt drie nieuwe medewerkers binnen de nieuwe organisatie:

Sarah Kadima vervoegt het Processes & Revenues team als Senior Business Analyst. Haar passie in de media bracht haar al eerder bij RTL, in de functie van Business Intelligence Analyst. Ze heeft er een uitgebreide kennis opgedaan in TV, Radio, Print en Digital.

Wim Deplae en Tom Doorselaer versterken het Strategic Sales team van Clear Channel.

Wim is zijn carrière gestart bij Roularta Media Group als Account Manager free press en online. Na een knap parcours van 2 jaar in de BU Direct Sales van Clear Channel, vervoegt hij het Strategic Sales team als Account Manager om zich voortaan te focussen op nationale klanten.

Tom heeft tien jaar lang een rijke en gevarieerde media-ervaring opgedaan bij de Persgroep. Hij heeft er verschillende functies aangenomen op nationaal én internationaal niveau, en hij was er actief voor verschillende sectoren en media-agentschappen, en dit voor print en digital. Na 6 maanden werkzaam te zijn als Sales & Marketing Manager bij American Outfitters, integreert hij nu het Strategic Sales team als Account Manager.

« Dankzij deze gevestigde namen en de nieuwe commerciële organisatie hebben we alle kaarten in de hand om nog beter te kunnen beantwoorden aan de eisen van een markt die vandaag in volle transformatie is. » legt Bart Demeulenaere uit, CCO Clear Channel Belgium & the Netherlands.
Non-content image