Clear Channel versterkt zijn aanwezigheid aan de kust met City Play, de eerste grootschalige digitale out-of-home oplossing in het straatbeeld

6/06/2017 -  Clear Channel linkedin Share Tweet

digitaal reclamebord

Na Brussel breidt het digitale aanbod van City Play uit met 23 nieuwe schermen aan de Belgische kust. Met het gloednieuwe exclusieve contract van de gemeente Koksijde op zak en met de zomer in aankomst, is dit heugelijk nieuws voor de badsteden Knokke-Heist en Koksijde, die respectievelijk 12 en 11 verticale digitale schermen verwelkomen op strategische plaatsen. Onze belofte? Een digitale zomer en meer creativiteit om een optimaal engagement tussen merk en publiek te garanderen.

Algemene digitale visie

Na de lancering van City Play, het eerste digitale stadsnetwerk, en de I-conic schermen in het hart van de Europese hoofdstad, zet Clear Channel zijn algemene digitale strategie verder en vestigt de regie zich ook aan de kust. Vanaf deze zomer biedt City Play dus 23 nieuwe schermen aan op uiterst gunstige locaties in de twee badplaatsen! Uit de voorlopige lijst van adressen, springen topadressen in het oog zoals de Lippenslaan, Kustlaan, alsook het Lichttorenplein en Albertplein in Knokke-Heist. Maar eveneens de Zeelaan, de Leopold II Laan en Sint-Idesbald in Koksijde ontbreken niet. Een premium oplossing, niet alleen dankzij de kwaliteit van het meubilair, maar ook dankzij een aanwezigheid in de shopping zones en populaire buurten die druk bezocht worden door een doelgroep van actieve personen, shoppers en toeristen.

Succesformule van de zomer

Aanwezigheid in de Europese hoofdstad in combinatie met een uitstekende zichtbaarheid aan de kust, laat adverteerders toe om tijdens de belangrijkste zomerevenementen te communiceren met een oplossing die innovatief en contextueel relevant is.

Dankzij een dynamisch beheer in real time en een ultraflexibele mediaplanning richt het aanbod van City Play zich op typische doelgroepen via een brede keuze aan modules. Er is een onmiddellijk engagement met de lokale bevolking waardoor het doelpubliek gericht wordt beïnvloed met de juiste boodschap tijdens zijn hele verplaatsing. De aankoopflexibiliteit maakt het immers mogelijk om zowel een doelgroep op lange termijn te bereiken als aanwezig te zijn op specifieke zelfgekozen momenten. Kortom, een optimale efficiëntie!

Digitaal vergroot het creatieve potentieel voor adverteerders, onder meer met specifieke locaties waar men touchscreens en andere technologieën op maat kan inzetten.

Bart Demeulenaere, Chief Commercial Officer bij Clear Channel Belgium & The Nederlands, voegt toe: « Door telkens te opteren voor de beste locaties, biedt City Play aan adverteerders de mogelijkheid om zichtbaar te zijn daar waar het moet en wanneer het moet: op het juiste moment, op de juiste plaats, in de juiste context en met de juiste boodschap!»

Clear Channel is verder ook aanwezig met stadsmeubilair in Oostende, Bredene en Nieuwpoort, en bereikt zo vanaf heden maar liefst 71% van de bevolking aan de Belgische kust.

Samen met de komst van City Play aan de kust, zorgt dit bereik ervoor dat Clear Channel meer dan ooit de onmisbare partner is voor elke adverteerder die op zoek is naar een reclamecampagne die context, flexibiliteit en innovatie combineert.
Non-content image