Van de hoofdstad tot de kust – City Play, het grootste digitale stadsnetwerk in België

12/07/2017 -  Clear Channel linkedin Share Tweet

City Play digitaal

Na Brussel pakt City Play uit aan de Belgische Kust. Vanaf nu staan er 23 verticale schermen ter beschikking van adverteerders in Knokke-Heist en Koksijde. Dit nieuwe digitale luik breidt het premium aanbod uit dat reeds beschikbaar is in de Europese hoofdstad. Hieronder het verhaal van de eerste adverteerders die deze sterke digitale combinatie inzetten.

De innovatieve en ultraflexibele oplossing

Na de lancering van City Play, het eerste digitale stadsnetwerk, en de I-CONIC schermen in het hart van de Europese hoofdstad, zet Clear Channel zijn digitale strategie verder en vestigt de regie zich aan de kust met 23 nieuwe schermen op excellente locaties! Uit de voorlopige lijst van locaties, springen topadressen in het oog zoals de Lippenslaan en de Kunstlaan, het Lichttorenplein en het Albertplein in Knokke-Heist. Maar ook de Zeelaan, de Leopold II Laan en Sint-Idesbald in Koksijde ontbreken niet. Een premium oplossing, niet alleen dankzij de kwaliteit van het meubilair, maar ook dankzij een aanwezigheid in de shopping zones en populaire buurten die druk bezocht worden door actieve personen, shoppers en toeristen.

De aanwezigheid in de Europese hoofdstad in combinatie met een uitstekende zichtbaarheid aan de kust, laat adverteerders toe om tijdens de belangrijkste zomerevenementen te communiceren via een oplossing die creatief, innovatief en contextueel relevant is. De ultraflexibele mediaplanning die zich richt op typische doelgroepen, laat een onmiddellijk engagement met de lokale bevolking toe. Kortom, efficiëntie ten top!

Adverteerders testen DE winnende formule van de zomer

ING onthult entertainende en verrassende visuele creaties die nieuwe klanten verleidt om in te tekenen voor een gratis zichtrekening. Deze campagne past in de ambitie van ING om zich te profileren als « favoriete bank » bij actieve en dynamische jongeren, tevens een ontvankelijk publiek voor de innovatieve oplossingen van City Play. Deze campagne wordt versterkt met een zichtbaarheid op de I-CONIC Van Praet voor een optimale impactgarantie.

In zijn laatste digitale spot speelt Orange op emoties en bedankt zijn klanten voor hun trouw door hen een gratis cinematicket aan te bieden bij elk gekocht cinema ticket.

Twee andere adverteerders die deze zomer in het oog springen zijn Hoegaarden en Coca-Cola, Beide merken weten perfect de flexibiliteit van het medium te benutten via een directe communicatie gelinkt aan de lokale weersomstandigheden. Het resultaat? Een relevante boodschap met nog meer impact!

Clear Channel is meer dan ooit de onmisbare partner die deze zomer voor elke adverteerder op zoek gaat naar een impactvolle reclamecampagne die context, flexibiliteit en innovatie combineert.
Non-content image