Clear Channel in België Meer dan 50 jaar ervaring

Een gevarieerd aanbod

Wist je dat?

Voor Clear Channel is België één van de enige Europese landen, naast Frankrijk en Denemarken, met zo een ruim en gevarieerd aanbod in buitenreclame: reclameborden, megabanners, stadsmeubilair, in treinstations, op bussen, op parkings van supermarkten, digitale oplossingen en out-of-the-box oplossingen.

Korte historiek

Jaren 60 Oprichting als City Advertising
1998

Clear Channel Belgium stapt in Publifer, een joint venture met NMBS-Holding. De onderneming is belast met de exploitatie van het publicitair potentieel op het spoorwegdomein, waarvoor ze exclusiviteit heeft.

2001 Oprichting Clear Channel Belgium NV.
2007

Clear Channel Belgium en LijnCom NV verenigen hun krachten in een gezamenlijk tram- en bus aanbod.

2008 Clear Channel Belgium koopt een aandeel van 49% in Upright en Urban Media.
2011

Clear Channel Belgium wordt 100% eigenaar van Urban Media, specialist in monumentale buitenreclame. Samen met Stad Antwerpen lanceert Clear Channel Belgium het Velo project. Lancering van nationale digitaal out-of-home oplossingen onder de naam Clear Channel Play.

Januari 2012

Lancering van Play Digital Landscape. Dit netwerk wordt eveneens geïntegreerd in het netwerk van reclameborden, formaat 36m².

April 2012

Lancering van het Cubes netwerk, een Europese primeur.

Mei 2012

Lancering van grootformaataffichage (More O’Ferrall 36m²) in high definition in 5 grote Belgische steden.

Juli 2012

Fusie van Clear Channel Belgium, Metrabus, Urban Media en Upright.

 

Clear Channel tekent zijn ‘Where brands meet people’-strategie uit en lanceert flexibele oplossingen op maat met ‘People & Places’.

Oktober 2012

Het team van Urban Media, specialist in monumentale buitenreclame, wordt geïntegreerd in de Clear Channel familie.

Blijf op de hoogte

Non-content image