Clear Channel in België Meer dan 50 jaar ervaring

Een gevarieerd aanbod

Wist je dat?

Voor Clear Channel is België één van de enige Europese landen, naast Frankrijk en Denemarken, met zo een ruim en gevarieerd aanbod in buitenreclame: reclameborden, megabanners, stadsmeubilair, op bussen, digitale oplossingen en out-of-the-box oplossingen.

Korte historiek

Jaren 60 Oprichting als City Advertising
2001 Oprichting Clear Channel Belgium NV.
2007 Clear Channel Belgium en LijnCom NV verenigen hun krachten in een gezamenlijk tram- en bus aanbod.
2008 Clear Channel Belgium koopt een aandeel van 49% in Upright en Urban Media.
2011 Clear Channel Belgium wordt 100% eigenaar van Urban Media, specialist in monumentale buitenreclame. Samen met Stad Antwerpen lanceert Clear Channel Belgium het Velo project. Lancering van nationale digitaal out-of-home oplossingen onder de naam Clear Channel Play.
April 2012 Lancering van het Cubes netwerk, een Europese primeur.
Mei 2012 Lancering van grootformaataffichage (More O’Ferrall 36m²) in high definition in 5 grote Belgische steden.
Juli 2012 Fusie van Clear Channel Belgium, Metrabus, Urban Media en Upright.
  Clear Channel tekent zijn ‘Where brands meet people’-strategie uit en lanceert flexibele oplossingen op maat met ‘People & Places’.
Oktober 2012 Het team van Urban Media, specialist in monumentale buitenreclame, wordt geïntegreerd in de Clear Channel familie.
November 2016 Clear Channel lanceert City Play, de eerste grootschalige digitale out-of-home-oplossing op straat
Januari 2017 Clear Channel International lanceert eerste programmatic buying-oplossing voor outdoorreclame met een gegarandeerd aanbod voor de Europese adverteerdersmarkt




Blijf op de hoogte

Non-content image