PERRIER® viert haar wilde natuur met Urban Media en Clear Channel

26/10/2017 -  Clear Channel linkedin Share Tweet

Perrier experience box

Voor de lancering van de nieuwe Wild Limited Edition in samenwerking met de kunstenaar Juan Travieso, nodigt PERRIER® het publiek uit haar wilde wereld te ontdekken. De natuur komt tot leven in het hart van de stad. Enkel de dappersten durven de tunnel van de “experience box” induiken om de ongerepte jungle te trotseren op weg naar een zeer wild avontuur.

In het donker duiken de wildste details op: doordringende ogen, een ontembare kracht, een intimiderende houding. Omgeven door exotische planten en beestige geluiden, proberen avonturiers zich een weg te banen door een muur va lianen, een rookwolk en langs een majestueuze tijger. Indien ze erin slagen om alle gevaren van de jungle te doorstaan, wordt hun moed beloond en kunnen ze de PERRIER® slims cans ontdekken. De cans, te wild voor woorden, zijn beschikbaar in heel beperkte oplage. Met deze unieke en exuberante actie nodigt het merk social experiencers uit om hun wilde stijl te verspreiden in het hart van de urban jungle.

Voor die buitengewoon wilde limited edition koos het merk Juan Travieso als reisgezel. Zijn verhalende stijl is een samenspel van parallelle werelden, 3D-modellen, natuur, majestueuze dieren en spetterende kleuren. Het resultaat? Een reeks flesjes en smalle blikjes – de slim cans - met een sterk, beestachtig karakter en een capsulecollectie van lifestyle objecten.

De actie vindt plaats van 23 tot 27 oktober in het station van Antwerpen-Centraal en is het resultaat van een samenwerking tussen PERRIER® en Urban Media.

Gelieve te noteren dat sinds mei 2017, Publifer de enige exploitant van reclame is op de spoorwegterreinen

Non-content image