Innovatie en complementariteit met Beobank

21/02/2017 -  Clear Channel linkedin Share Tweet

Met zijn campagne voor leningen tijdens het Autosalon opteerde Beobank voor een gerichte geografische targeting dankzij een selectie van schermen in de nabijheid van het salon. De eenvoudige en contextueel relevante boodschap varieerde tussen twee thema’s: auto-en motolening. De campagne werd ook tegelijkertijd uitgezonden op het gigantische digitale scherm aan Delta, langs de onvermijdelijke verkeersas om Brussel binnen te komen.

Luc Brenard, Head of Marketing Communications Beobank :

“Beobank staat altijd open voor het testen van innovatieve media en heeft daarom het advies van Blue 449 gevolgd om te investeren in City Play voor een van haar sleutelcampagnes van 2017, met name de Beobank autolening campagne in het kader van het autosalon”

De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Beobank en Blue 449.

Digital OOH gaat programmatic tijdperk in met Clear Channel

Mercedes deelt de sfeer tijdens het Autosalon op City Play

Contextuele campagne voor Deliveroo met City Play

Non-content image