Contextuele campagne voor Deliveroo met City Play

21/02/2017 -  Clear Channel linkedin Share Tweet

Een klein of groot hongertje ? Deliveroo benut helemaal de flexibiliteit die digitale Out-Of-Home te bieden heeft met programmatic. De spot varieert in duur naargelang het moment van de dag – afhankelijk van de verkeersintensiteit op piek- en daluren - en werd uitgezonden op een specifieke selectie van schermen in hartje Brussel. Een sterk voorbeeld van een onmiddellijk engagement met het publiek.

Thomas De Greef, Commercial Director Kinetic :

« Flexibiliteit is een van de kernwaarden van Kinetic. In dit specieke geval : de technische context van de boodschap staat in functie van de relevantie.

Deliveroo heeft dit goed begrepen en heeft onze raad opgevolgd om boodschappen van verschillende lengte te gebruiken om aan te sluiten bij de verkeerssituatie in Brussel. »

De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Deliveroo, Kinetic en MediaCom.

Digital OOH gaat programmatic tijdperk in met Clear Channel

Mercedes deelt de sfeer tijdens het Autosalon op City Play

Innovatie en complementariteit met Beobank

Non-content image